دلم تنگ است



مثل آسمان آبی مثل چشمه خروشان باشیم
وبلاگی برای شما

 

  دلم تنگ است....

 برای کسی که شادی را به زنده گیم اورد

برای کسی که به زندگیم معنا داد

برای کسی که عاشقش بودم

برای کسی که به من توجه کرد و برایش مهم بودم!!؟؟؟

برای کسی که دوستش داشتم

برای کسی که خوب و مهربان بود

برای کسی که ..................... بود

برای کسی که تمام زندگیم از آن او بود

برای کسی که با خاطراتش زندگی کردم

برای کسی که حضورش را آنطور که باید حس نکردم

برای کسی که با حضور کمش خاطرات عمیقی از خود به جا گذاشت

برای کسی که به اجبار باید فراموشش کنم

برای کسی که دیگری آمده تا جایش را برایم پر کند با اینکه.......

برای کسی که نمی خواهم فراموشش کنم و می خواهم تا تنهاهمدم زندگیم باشد

برای کسی که دیوانه وار میپرستمش و دلم برای یک لبخندش  تنگ شده

برای کسی که می خواستم تا آینده ام با دستان او ساخته شود

برای کسی که به زور روزگار باید فراموشش کنم

 

{اه دلم تنگ است}



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





شنبه 10 فروردين 1392 | 1:6 | احمد |